Pages

posted

Sunday, October 23, 2011

demam SPM!!! (fizik)

waahh... hari ni saya kemas almari baju saya yg da brape bulan ta update... haha... bile ade baju income maen sumbat jee...

sedang mengemas-ngemas (ade ke perkataan ni?)... saya terjumpe 3 helai baju= 1. baju adiah pemberian abg saya, 2. baju nike itam saya yg fit, 3. baju skuad bola tampar saya mase kt skul s.m.a raja dr. nazrin shah dlu...

kmudian saya termenung seketika... zaman sekolah da na abeh... lagi sebulan lebih je... spm pown da terbau2 da...

jd dgn ini... untuk tempoh sebulan lebih ini... saya akan menukar fungsi blog ini dari memaparkan maklumat freemason di Malaysia kepada memaparkan maklumat ringkas untuk berjaya dlm spm... (dgn cemerlang kalau boleh)...

jd utk post pertama ni... saya mulekan dgn subjek fizik laa.. tak tau npe plih fizik dlu.. hehe... so.. jika ad sbarang kemusykilan atau cadangan... kritikan tak di galakkan... boleh la komen di post ataupown di buku tamu nun belah kanan moniter tu ---->
jgn lupe like ngn follow skali yeee~
haha!
(rajamaliquecorleone)-GEMUKKAN OTAK ANDA DENGAN ILMU-


  (klik gambar untuk melihatnya dengan lebih jelas)




























nantikan post untuk equation form 5 punye lak...
=__=''... ase na muntah tgk mende nie...
pening2...
(rajamaliquecorleone)-GEMUKKAN OTAK ANDA DENGAN ILMU-

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets